منچسترسیتی مشتری جدی جمال موسیالا

منچسترسیتی مشتری جدی جمال موسیالا

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در تابستان پروسه جذب جمال موسیالا از بایرن مونیخ را با دقت دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان باشگاه منچسترسیتی یکی از چند باشگاه بزرگ اروپایی است که در تابستان به جذب جمال موسیالا فکر می کند و علاقه آنها به جذب این ستاره جوان تیم ملی آلمان بیشتر از سایر رقبا است. لیورپول، بارسلونا، پاری سن ژرمن از دیگر باشگاه‌هایی هستند که به دنبال جذب جمال موسیالا هستند، اما همگی این تیم ها محدودیت‌ های بودجه متفاوتی دارند.

البته در این بین بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به فروش ستاره جوان خود ندارد اما اگر او قرارداد خود را با باواریایی ها تمدید نکند ابن بازیکن در تابستان ۲۰۲۵ و در فاصله یکسال مانده به پایان قرارداد خود احتمالا به یک تیم متمول فروخته خواهد شد.

لیورپول هم یکی دیگر از تیم هایی است که در کنار منچسترسیتی به دنبال خرید جمال موسیالا، هافبک خوش تکنیک آلمانی است. بایرن مونیخ مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو را برای فروش این بازیکن ۲۱ ساله تعیین کرده است.

چندی پیش نشریه آلمانی بیلد در تحلیلی بیان کرد که یولیان ناگلزمن قصد دارد از جمال موسیالا و فلورین ویرتز به عنوان ستون‌ های اصلی آلمان در یورو ۲۰۲۴ استفاده کند و ترکیب و تیم خود را بر اساس این دو بازیکن بچیند.

۱۰۰۹