کارشناس تلویزیونی که به پدیده بارسلونا توهین کرده بود، اخراج شد!

کارشناس تلویزیونی که به پدیده بارسلونا توهین کرده بود، اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مونو بورخوس کمک مربی سابق اتلتیکو مادرید با جملات عجیب خود در شبکه موویستار، جنجال بزرگی ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، بورخوس پس از پخش تصویر روپایی زدن یامال در این شبکه پیش از بازی بارسلونا و پی اس جی گفت:" اگر یامال فوتبالیست نبود، می توانست پشت چراغ قرمز روپایی بزند!"

بازیکنان بارسا و پی اس جی در واکنش به این صحبت ها تصمیم گرفتند که با موویستار مصاحبه نکنند و حالا این شبکه تلویزیونی تصمیم گرفته که بورخوس را اخراج کند و همکاری خود را با او قطع خواهد کرد. بدین ترتیب دستیار سابق سیمئونه دیگر قرار نیست که به عنوان کارشناس تلویزیونی در این شبکه تلویزیونی معروف، حضور داشته باشد. موویستار حق پخش بازیهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را در کشور اسپانیا در اختیار دارد. 

خود بورخوس در بیانیه ای به خاطر صحبت هایش عذرخواهی کرد:" این بیانیه را منتشر کردم تا به خاطر صحبت هایم در برنامه دیروز، عذرخواهی کنم. هدفم به هیچ وجه این نبود که به لامین یامال ، هواداران بارسلونا، بازیکنان، یووفا، شبکه موویستار توهین کنم. می خواستم با یک شوخی به تمجید از توانایی های این بازیکن بپردازم و هدفم توهین به طبقات مختلف جامعه نبود."

پدر لامین یامال نیز در یک استوری اینستاگرامی از این صحبت ها انتقاد کرد و خواستار احترام به بازیکنان شد.

4125