سه ستاره نسل جدید که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محو بودند

سه ستاره نسل جدید که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محو بودند

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شدند و حالا می توان عملکرد بازیکنان مختلف را در دور رفت از این مرحله قضاوت کرد.

به گزارش فوتبالی ، بدون تردید از برخی از بازیکن ها انتظارات بسیار بیشتری وجود داشت. ارلینگ هالند در بازی رئال مادرید - منچسترسیتی به طور کامل محو شده بود و فقط توانست بیست بار توپ را لمس کند و یک شوت بزند. هالند در این بازی حتی یک دریبل موفق هم نداشت. در همین بازی این قضیه برای جود بلینگام هم وجود داشت. ستاره انگلیسی رئال مادرید هم در این بازی بزرگ محو شده بود و روی هیچ کدام از سه گل رئال مادرید تاثیر گذار نبود.

در بازی پاری سن ژرمن - بارسلونا که شب گذشته برگزار شد، کیلیان امباپه هم عملکرد بسیار ضعیفی را از خودش ارائه داد. او در چنگال پائو کوبارسی مدافع هفده ساله بارسلونا گرفتار شده بود. امباپه حتی یک شوت هم نتوانست به سمت دروازه بارسلونا بزند. او سیزده بار توپ را لو داد.

به نظر می رسد که ستاره های نسل جدید فوتبال اروپا اختلاف زیادی با دوران اوج لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در اروپا دارند و به هیچ عنوان نمی توان آن ها را با هم مقایسه کرد.

1471