کنایه اوسمار به بنیادی‌فر؛ موقع کمک کردن مراقب کارت قرمز باشید!

کنایه اوسمار به بنیادی‌فر؛ موقع کمک کردن مراقب کارت قرمز باشید!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی پرسپولیس همچنان بابت اخراج در بازی با گل‌گهر ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس توانست تنها تیم مدعی برنده در هفته گذشته باشد و با پیروزی یک بر صفر در سیرجان، خود را به فاصله یک امتیازی استقلال صدرنشین برساند. با این حال شاید تلخ‌ترین نکته این مسابقه، اخراج اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان توسط داور مسابقه بود.

این اخراج در شرایطی با سخت‌گیری موعود بنیادی‌فر اتفاق افتاد که ویرا در لحظاتی که کادرپزشکی گل‌گهر بدون اجازه و در شرایط بحرانی بازیکن این تیم وارد زمین شده بودند، به درون چمن آمده بود ولی گزارش کمک داور به قاضی میدان و در شرایطی که بنیادی‌فر به نظر خبری از حضور کادرپزشکی گل‌گهر در زمین و قطع بازی نداشت، اوسمار را اخراج کرد.

اخراجی که اصلاً به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده و اوسمار پس از پایان بازی با گل‌گهر در صحبت کوتاهی که با خبرنگاران داشت، چنین گفت: « فکر می‌کنم فقط یکی دو قدم وارد زمین شدم، تازه آن هم بعد از اینکه کادرپزشکی گل گهر وارد زمین شدند. من دیدم که مربیان ایرانی در بعضی بازی‌ها خیلی بیشتر وارد زمین می‌شوند که با داور جر و بحث کنند، اما رفتار داور اینطوری نبود. امیدوارم این تبدیل به یک عادت نشود چون من به داوران همیشه احترام گذاشتم.»

سرمربی پرسپولیس که همچنان بابت این اخراج ناراحت است، امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک استوری‌ کنایه‌آمیز که به نظر می‌رسد خطاب به بنیادی‌فر باشد، منتشر کرده و بابت دومین کارت قرمزی که در دوران فوتبال خود دریافت کرده، اینگونه واکنش نشان داده است: «مراقب باشید وقتی می‌خواهید به کسی کمک کنید، ممکن است کارت قرمز دریافت کنید. من واقعا ناراحت هستم… این دومین کارت قرمز کل دوران ورزشی من بوده است.»

1997