سوژه روز؛ تراکتور مستاجر چندین ساله گسترش فولاد!

سوژه روز؛ تراکتور مستاجر چندین ساله گسترش فولاد!

پایگاه خبری فوتبالی- قسمتی از صحبت های مدیرعامل باشگاه تراکتور بازتاب زیادی بین فضای هواداری این تیم داشته است.

به گزارش فوتبالی، تنش های سکوهای هواداری تراکتور در طول فصل در بازی با مس رفسنجان به اوج خود رسید و پس از حذف تراکتور از جام حذفی، تی‌تی های عصبانی در استادیوم مانده و علیه مالک تیم خود شعار سر دادند تا زنوزی بلافاصله تصمیم به واگذاری تراکتور بگیرد؛ تصمیمی که برای اولین بار گرفته نشده و همه منتظرند ببینند این بار به تحقق خواهد پیوست یا نه.

در همین راستا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور مصاحبه مفصلی با رسانه رسمی این تیم داشت که قسمتی از صحبت های وی در فضای مجازی و هواداری تراکتوری ها بسیار وایرال شده است. قسمتی که نصیرزاده مدعی است تمامی امکاناتی که تراکتور از آن ها استفاده می‌کند اجازه ای هستند!

مدیرعامل تراکتور در رابطه با نحوه واگذاری سهام باشگاه اعلام کرد: «صرفاً برند و سهام باشگاه تراکتور واگذار می‌شود. امکانات سخت افزاری بنیان دیزل از قبیل استادیوم، زمین تمرین، هتل، ساختمان باشگاه، استخر، کلینیک فیزیوتراپی و ... به طور کامل در مالکیت شرکت گسترش فولاد بوده و باشگاه تراکتور این امکانات را به طور سالانه از شرکت مذکور اجاره می‌کند و اسناد مربوط به آن نیز در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای ثبت شده است. همچنین ورزشگاه یادگار امام(ره) نیز سالانه به باشگاه تراکتور اجاره داده می‌شود. با این اوصاف، متقاضیان خرید سهام باشگاه باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که همچون سال 97، صرفاً برند و سهام باشگاه واگذار خواهد شد.»

این موضوع بازتاب زیادی بین هواداران تراکتور داشته و آن ها به این موضوع انتقاد دارند که مدیران تیم تبریزی همواره با امکاناتی که برای تیمشان متصور می‌شد، تمجید اهالی فوتبال را پشت سر خود داشتند و تراکتور به عنوان تیمی که امکانات سخت افزاری مناسبی دارد، شناخته می شد اما حالا مشخص شده که همه چیز اجاره ای بوده و در واقع تراکتور چیزی برای خود نداشته است.

جالب اینکه در تمامی این سال ها حتی تم آبی رنگ مجموعه شهید سلیمانی یا همان بنیان دیزل هم تغییری نداشته و هنوز هم در گوشه و کنار این مجموعه می توانید لوگوی باشگاه منحل شده گسترش فولاد تبریز را ببینید.

1997