رودری شرایط بازی با رئال مادرید را متفاوت از فصل قبل می‌داند

رودری شرایط بازی با رئال مادرید را متفاوت از فصل قبل می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی منچسترسیتی شرایط بازی برابر رئال مادرید را با دیدار فصل گذشته کاملا متفاوت می داند.

به گزارش فوتبالی، رودری هافبک اسپانیایی تیم پپ گواردیولا در آستانه بازی حساس با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی گفت: " شرایط رئال مادرید در این فصل با تیمی فصل قبل با آنها بازی کردیم کاملا متفاوت است. در شرایط فعلی ما به اتفاقات فصل گذشته فکر نمی کنیم، زیرا این بازی یک دیدار دیگر است و آنها به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا همیشه مدعی قهرمانی این رقابت ها هستند‌. ما علاقه مند هستیم مثل آنها آرامش و استراحت داشته باشیم، اما شرایط لیگ برتر انگلیس متفاوت از لالیگا است و این ما را نگران نمی کند."

رودری در ادامه صحبت های خود افزود: "فردا صعود هیچ تیمی قطعی نخواهد شد زیرا هنوز بازی برگشت در اتحاد باقی مانده است؛ ما بعد از کسب قهرمانی فصل گذشته شجاع و با تجربه هستیم. البته ما باید سه شنبه شب مقابل تیمی بازی می کنیم که ۱۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. ما باید از همیشه بهتر بازی کنیم زیرا بازی مقابل بهترین ها همیشه متفاوت است. "

۱۰۰۹