هفت بازیکن بارسلونا که ممکن است بازی برگشت مقابل پی‌اس‌جی را از دست بدهند

هفت بازیکن بارسلونا که ممکن است بازی برگشت مقابل پی‌اس‌جی را از دست بدهند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن روبرو می شود و دو بازی حساس را برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، بازی رفت در ورزشگاه پارک ده پرنس برگزار می شود و پاریسی ها در این بازی میزبان خواهند بود. بازی برگشت در ورزشگاه مونتجوئیک برگزار می شود و آبی و اناری ها در آن میزبان خواهند بود.

بارسلونا و پی اس جی چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه بازی رفت را برگزار می کنند. هفت بازیکن بارسلونا در خطر محرومیت از بازی برگشت هستند. در حقیقت هفت بازیکن بارسلونا اگر در بازی رفت بارسا مقابل پی اس جی کارت زرد بگیرند، بازی برگشت را از دست خواهند داد.

این هفت بازیکن عبارتند از: آندریاس کریستنسن، ژائو فلیکس، فران تورس، سرخی روبرتو، لامین یامال، فرنکی دی یونگ و رونالد آرائوخو.

این بازیکن ها در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو کارت دریافت کرده اند و اگر کارت زرد سوم را بگیرند یک بازی محروم خواهند شد. در حقیقت آن ها باید مواظب باشند که در بازی چهارشنبه شب بارسا مقابل پی اس جی کارت نگیرند چرا که در این صورت بازی برگشت را از دست می دهند. این بازیکن ها برای تیم ژاوی بازیکنانی کلیدی محسوب می شوند.

1471