یک احتمال 99 درصدی؛ مهدی‌پور رباط صلیبی پاره کرد

یک احتمال 99 درصدی؛ مهدی‌پور رباط صلیبی پاره کرد

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک استقلال که فصل نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذاشت در یک صحنه عجیب و بدون هیچ برخوردی احتمالا دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال امروز در اولین بازی‌‌اش در سال جدید نمایش چندان خوبی نداشت و در ورزشگاه آزادی در مقابل مس کرمان با تساوی دو بر دو متوقف شد و دو امتیاز بسیار حساس را از دست داد.

اما این تنها اتفاق ناگوار برای استقلالی‌ها در این بازی نبود. مهدی مهدی‌پور هافبک خوش استیل این تیم که در فصل جاری با یک گل و 4 پاس گل نقش مهمی در صدرنشینی تیمش داشت در دقیقه 38 بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

واکنش مهدی‌پور و فریادهای او که نشان از شدت درد داشت خبر از یک اتفاق تلخ می‌داد. رفتار مهدی‌پور بسیار شبیه بازیکنانی بود که مثل او مصدوم شده بودند اما بعدتر مشخص می‌شد که رباط صلیبی پاره کرده‌اند!

البته هنوز با قاطعیت نمی‌شود در این باره حرف زد اما زمزمه‌هایی که در ورزشگاه آزادی بعد از مصدومیت این بازیکن شنیده می‌شد حکایت از پارگی رباط صلیبی دارد. معاینه اولیه او این مساله را تصدیق می‌کند اما برای اظهار نظر دقیق‌تر نیاز به معاینات بیشتر است که قرار است فردا انجام شود.

نکته عجیب این است که مهدی‌پور در شرایطی مصدوم شد که هیچ برخوردی با هیچ کدام از بازیکنان حریف بر سر توپ نداشت. او در دقیقه 38 پا انداخت تا پاس بازیکن مس را قطع کند اما همانجا روی زمین افتاد.

مهدی‌پور که نمی‌خواست این اتفاق عجیب و تلخ را باور کند سعی کرد بایستد و وضعیت خودش را بررسی کند. اما متوجه شد نمی‌تواند روی پایش بایستد. این بار روی زمین نشست و چند باری از درد فریاد زد.

صحنه مصدومیت او از این جهت که برخوردی با هیچ کس نداشت شبیه صحنه مصدومیتی بود که برای یاسین سلمانی پیش آمد. سلمانی روز 16 مهر در بازی با گل‌گهر سیرجان در دقیقه 7 برای بریدن پاس بازیکن حریف پا انداخت. اما همانجا روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد.

فردای آن روز مشخص شد که سلمانی رباط صلیبی پاره کرده و ادامه فصل را از دست داده است. حالا همین اتفاق با شباهت زیاد برای مهدی‌پور افتاده است. او هم منتظر بررسی‌ها و معاینات بیشتر است اما احتمال پارگی رباط صلیبی بسیار زیاد است. مثلا در حد 99 درصد!

1359