زمان اعلام شدن رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید

زمان اعلام شدن رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – اینگونه گفته می‌شود که کیلیان امباپه تا زمانی که پاری سن ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف نشود، انتقالش به رئال مادرید را به طور رسمی اعلام نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، انتظار می‌رود که این ستاره 25 ساله با پایان قراردادش با تیم فرانسوی در تابستان پیش رو، این تیم را ترک کند. او تصمیم گرفت تا بند تمدید یک ساله موجود در قراردادش را که می‌توانست منجر به کسب پاداش 80 میلیونی وفاداری به باشگاه شود را فعال نکند.

امباپه در حال حاضر برای تکمیل انتقالی که مدت‌هاست طرفداران رئال مادرید انتظارش را می‌کشند، با تیم اسپانیایی در حال مذاکره است، هرچند که این مذاکرات تا به حال به نتیجه قطعی ختم نشده است.

حالا به نقل از مارکا، حتی در صورتی که طرفین در این باره به توافق دست پیدا کنند، امباپه می‌خواهد تا خودش کسی باشد که حتمی شدن این انتقال را اعلام می‌کند اما قصد ندارد تا این کار را مادامی که پی اس جی همچنان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، انجام دهد.

پاری سن ژرمن باید در مرحله یک چهام نهایی این رقابت‌ها، مقابل رقیب سنتی رئال مادرید یعنی بارسلونا قرار بگیرد و در صورتی که موفق به حذف این تیم شود، باید در مرحله نیمه نهایی با برنده تیم‌های اتلتیکو مادرید و دورتموند روبرو شود.

2102