کدام بازیکن بارسلونا مامور مهار امباپه خواهد بود؟

کدام بازیکن بارسلونا مامور مهار امباپه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است که چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم بروند و بازی حساسی را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا کار سختی را مقابل مهاجم های پاری سن ژرمن خواهد داشت. همه می دانند که ستاره اصلی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه است اما مهار کردن این ستاره فرانسوی بدون تردید کار آسانی نخواهد بود.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، با توجه به این که ژول کنده در تیم ملی فرانسه با کیلیان امباپه و همچنین با عثمان دمبله هم‌تیمی بوده است، اکنون وظیفه مهار امباپه در بازی بارسلونا و پی اس جی بر عهده او خواهد بود. کنده در پست مدافع راست یا مدافع وسط دقیقا روبروی کیلیان امباپه بازی خواهد کرد. البته رونالد آرائوخو هم قرار است که به ژول کنده در مهار کیلیان امباپه کمک کند.

با توجه به این که کیلیان امباپه سابقه هت تریک کردن مقابل بارسلونا را دارد، پیش بینی می شود که شب سختی در انتظار مدافع های بارسلونا باشد. بارسا به جز در لیگ قهرمانان تقریباً در هیچ تورنمنت دیگری شانس قهرمانی ندارد و ژاوی می خواهد که شاگردانش لیگ قهرمانان اروپا را جدی بگیرند.

1470