تجربه جدید؛ طارمی و قدرت سکوها و کادرفنی

تجربه جدید؛ طارمی و قدرت سکوها و کادرفنی

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی در چندین هفته گذشته در موقعیتی سخت قرار گرفته که تا به حال تجربه نکرده است!

به گزارش فوتبالی، پیشرفت یا وفاداری؟ این دوراهی شاید پیش روی بسیاری از بازیکنان فوتبال قرار گرفته باشد. فرقی نمی‌کند در ایران یا در فوتبال پیشرفته اروپا بازیکنان همیشه برای پیشرفت و جدایی باید روی وفاداری خط بکشند.

 این اتفاقی است که معمولا به مذاق هواداران خوش نمی‌آید. آنها که برایشان همه چیز در تیم محبوبشان خلاصه می‌شود در هیچ‌کجای دنیا نتوانسته‌اند خیلی با آپشن‌های فوتبال حرفه‌ای کنار بیایند. این همان اتفاقی است که این روزها گریبان مهدی طارمی را گرفته است. 

هواداران ایرانی طارمی از اوضاع او در پرتغال ناراحت هستند و واکنش‌های تندی به تصمیمات کونسیسائو برای بازی ندادن به ستاره ایرانی تیمش نشان داده‌اند. از آن سو هم هواداران پرتغالی از این تصمیم سرمربی‌شان حمایت کرده و حسابی از طارمی دلخور هستند. تمام این اتفاقات بعد از مذاکره با اینتر و به توافق رسیدن شکل گرفت. در این میان قطعا زور هواداران پرتغالی بیشتر است. تا حدی که عصبانیت آنها توانست تست پزشکی طارمی برای اینتر را به تعویق انداخته و به پایان فصل موکول کند. اتفاقی که شاید طارمی تا زمانی که در ایران بازی می‌کرد عادت چندانی به آن نداشت.

 او که پرونده عجیب و غریب رفتن به ترکیه بدون اطلاع تیم و کادرفنی را به همراه رامین رضاییان در کارنامه‌اش دارد و همچنین بعد از آن هم مذاکرات زیادی با تیم‌های دیگر برای لژیونر شدن انجام داده بود.

 البته در فوتبال اروپا مذاکره کردن با تیم‌های دیگر برای بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده اتفاق خیلی عجیبی نیست وبارها شاهد آن بوده‌ایم. با این حال این موقعیت و نشان دادن قدرت سکوها که ناراحتی و اعتراض آن‌ها مانع از انجام تست پزشکی شد و همچنین واکنش‌های کونسیسائو به این مذاکره و جدایی اتفاقاتی است که طارمی برای اولین بار تجربه می‌کند. 

بازیکنی که از لحاظ فنی از زمان حضورش در اروپا پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است و شاید موارد این‌چنینی او را از لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی هم به پختگی لازم برساند.

4326