هری کین یا هالند؟ کدام بازیکن کامل‌تری است؟

هری کین یا هالند؟ کدام بازیکن کامل‌تری است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریگ برلی در برنامه ESPN به مقایسه ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی با هری کین ستاره بایرن مونیخ پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته پپ گواردیولا در آستانه بازی با استون ویلا تصمیم گرفت تا ارلینگ هالند از روی نیمکت کار را آغاز کند و حالا کریگ برلی آقای گل سال گذشته لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را با هری کین، ماشین گلزنی بایرن مونیخ مقایسه می کند.

به نقل از سایت گل، برلی در برنامه ESPN FC show درباره مقایسه هالند با کین گفت: "فکر نمی کنم برای کسی عجیب باشد که هالند واقعاً نیاز به پیشرفت در برخی از مسائل دارد. او فیزیک بالایی دارد و گلزن قهاری است، اما هری کین می تواند در مسائل دیگر به جز گلزنی از هالند بهتر باشد. نمی خواهم بگویم کین نسبت به هالند ضعیف تر است. کین در مسائل بازیسازی و دفاعی خیلی بیشتر از هالند به تیمش کمک می کند و می تواند مثل یک هافبک بازیساز شماره 10 عمل کند. او می تواند پاس های 50، 60 متری ارسال کند. کریم بنزما نیز در رئال مادرید در عرض بازی می کرد و در کارهای بازیسازی، نقش موثری ایفا می کرد. اما هالند اصلاً اینگونه نیست. او نیاز دارد گل بزند و برایش موقعیت ساخته شود."

4416