دلیل نیمکت‌نشینی هالند از زبان گواردیولا

دلیل نیمکت‌نشینی هالند از زبان گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، دلیل نیمکت نشینی ارلینگ هالند در دیدار با استون ویلا را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و استون ویلا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در پایان، سیتیزن ها موفق شدند با هت تریک فیل فودن، با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسند و همچنان در کورس قهرمانی باشند. نکته جالب این بازی، قرار گرفتن ارلینگ هالند و کوین دی بروینه روی نیمکت بود. بسیاری از کارشناسان فکر می کردند که گواردیولا به خاطر بازی ضعیف ارلینگ هالند مقابل آرسنال، او را نیمکت نشین کرده است. 

گواردیولا درباره نیمکت نشین کردن هالند در بازی با استون ویلا گفت: "ما با این کار به ارلینگ استراحت دادیم. کمتر از 3 روز دیگر دوباره باید بازی کنیم. فکر می کنم تمامی تیم ها بازیکنان باکیفیت زیادی داشته باشند و این قضیه برای ما نیز صدق می کند. تصمیم گرفتیم تا برای بازی با استون ویلا به ارلینگ هالند استراحت دهیم و دلیل نشستن او روی نیمکت، تنها همین بود."

سیتی در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در روز شنبه باید به مصاف کریستال پالاس برود و سپس خودش را برای نبردی حساس با رئال مادرید آماده می کند.

4416