برابری ستاره منچسترسیتی با رکورد کریستیانو رونالدو

برابری ستاره منچسترسیتی با رکورد کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن با رکورد کریستیانو رونالدو و دو اسطوره دیگر لیگ انگلیس با هت تریک در بازی منچسترسیتی و استون ویلا برابری کرد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب سیتی با پیروزی در مقابل استون ویلا در ورزشگاه اتحاد از نظر امتیاز با لیورپول برابری کرد. سیتی به لطف گل رودریگو هرناندز در دقیقه یازدهم از حریف پیش افتاد که 9 دقیقه بعد، دوران گل تساوی را به ثبت رساند.  بعد از آن نوبت آتش بازی فودن بود که سه گل به ثمر رساند تا سیتی با نتیجه چهار بر یک پیروز شود.

فودن با هت تریک جدید خود با رکوردهای کریستیانو رونالدو، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا برابری کرده است.  فودن حالا در سن 23 سالگی به اندازه کل این سه اسطوره در لیگ انگلیس هت تریک داشته است. 

فودن در فصل 24-2023 با 21 گل و ده پاس گل در 44 بازی درخشان ظاهر شده است. وی در پایان بازی گفت:" من عاشق فوتبال هستم و با لبخندی بر صورتم بازی می کنم.  سعی می کنم که به تیم کمک کنم چرا که می دانم که می توانم گل بزنم. امروز نشان دادم که می توانم بهتر از فصل گذشته باشم. سعی می کنم که مشارکت بیشتری در گلزنی داشته باشم. خودم را بازیکنی تکنیکی می دانم که می تواند نقش های مختلفی را بپذیرد و به حملات اضافه شود اما ترجیح می دهم که در میانه زمین بازی کنم. سعی می کنم که سریع باشم و در حملات نقش موثری داشته باشم." 

4125.