توصیه اسطوره فرانسوی به امباپه: به لیورپول برو

توصیه اسطوره فرانسوی به امباپه: به لیورپول برو

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت پیرس اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال به کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن توصیه کرد که به جای رئال مادرید، به لیورپول بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل، شایعات درباره آینده کیلیان امباپه قوت می گیرد. در حقیقت کسی فکر نمی کند که این ستاره 25 ساله، فصل آینده نیز در پی اس جی بازی کند و از رئال مادرید به عنوان تیم بعدی او یاد می شود. اما ستاره سابق آرسنال احساس می کند که امباپه باید راه او را دنبال کند و با رد پیشنهاد رئال مادرید، به لیگ برتر انگلیس برود. 

به نقل از سایت گل، رابرت پیرس به Le Media Carre گفت: "از همه معذرت می خواهم، اما کیلیان، تو اولین بازیکنی نبودی که به پیشنهاد رئال مادرید جواب منفی دادی. نمی دانم در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت، اما وقتی من به تماس رئال جواب منفی دادم، 2 گزینه دیگر داشتم. مطمئنم اگر فرصت رفتن به آرسنال یا یوونتوس را نداشتم، مستقیماً راهی رئال مادرید می شدم. دوست دارم کیلیان را در لیورپول ببینم. چون واقعاً باشگاه بزرگی است. مثل خانواده هستند، ساختار خوبی دارد، فشاری روی شما نیست و هواداران از شما حمایت می کنند. فکر می کنم زوج صلاح - امباپه هر تیمی را بترساند."

4416