انتخاب هالند از میان بارسلونا و رئال مادرید کدام تیم است؟

انتخاب هالند از میان بارسلونا و رئال مادرید کدام تیم است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بویان کرکیچ سنیور استعداد یاب بارسلونا و پدر ستاره سابق این تیم، بویان کرکیچ، معتقد است ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی، بارسلونا را به رئال مادرید ترجیح می دهد.

به گزارش فوتبالی، در چند هفته اخیر ارلینگ هالند به دو تیم بارسلونا و رئال مادرید لینک شده است و این بازیکن در آخرین مصاحبه خود نیز عنوان کرد رویای بازی کردن در لالیگا را در سر دارد. منابع اسپانیایی مثل موندو دپورتیوو ادعا کردند کاتالان ها برای متقاعد کردن ژاوی هرناندز در مورد ماندن در نیوکمپ، حاضرند برای جذب هالند اقدام کنند. 

حالا بویان کرکیچ سنیور به اسپورت گفت: "ارلینگ هالند به بارسا علاقه دارد. اگر قرار بود میان بارسلونا و رئال مادرید یک تیم را انتخاب می کرد، قطعا به بارسا می پیوست. بارسا رفته رفته در حال ریکاوری است. قرار است به زودی به نیوکمپ بازگردد و این تغییر بسیاری در روحیه تیم و مارکتینگ ایجاد خواهد کرد. بارسا در مسیر درستی قرار دارد و با حل شدن مشکلات اقتصادی، آن ها می توانند به دوران اوج بازگردند."

کاتالان ها در جمع 8 تیم برتر اروپا قرار دارند و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پاریسن ژرمن خواهند رفت. شاگردان ژاوی در لالیگا اختلافی 8 امتیازی با رئال مادرید صدرنشین دارند. 

4416