پدیده هلندی بایرلورکوزن در تیررس دو باشگاه مطرح انگلیسی

پدیده هلندی بایرلورکوزن در تیررس دو باشگاه مطرح انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- جرمی فریمپونگ، ستاره هلندی بایر لورکوزن یکی از اهداف نقل و انتقالاتی منچسترسیتی در تابستان امسال است.

به گزارش فوتبالی، نمایش‌های چشم‌نواز و مقتدرانه بایر لورکوزن با ژابی آلونسو، موجب شد تا نگاه‌های زیادی به عملکرد آن‌ها خیره شود. سرمربی و بازیکنان لورکوزن در هفته‌های اخیر در کانون توجهات قرار داشتند. آن‌ها که پیش از آغاز فصل کسی در بین مدعیان قهرمان قرارشان نمی‌داد، حالا با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به صدر جدول تکیه زده است.

شاگردان آلونسو معادلات را بر هم زدند و در آستانه پایان دادن به سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در فوتبال آلمان قرار دارند. بازیکنان این تیم نیز مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفتند و انتظار می‌رود در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 باشگاه‌های مطرح فوتبال اروپا برای به خدمت گرفتن آن‌ها تلاش کنند.

فلوریان ویرتز، الخاندرو گریمالدو، پالاسیوس، کوسونو و جرمی فیرمپونگ بازیکنانی هستند که فصل درخشانی را با بایر لورکوزن پشت سر گذاشتند.

فریمپونگ، مدافع-هافبک هلندی این تیم نیز توجه چند باشگاه انگلیسی را به خود جلب کرده است. این بازیکن با سرعت و تکنیک خود در این فصل تبدیل به کابوس مدافعان کناری بوندسلیگا شد و نشان داد ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد.

به گزارش نشریه انگلیسی سان، منچسترسیتی و منچستریونایتد به دفاع راست هلندی لورکوزن، جرمی فریمپونگ علاقه‌مند هستند. بند آزادسازی او 40 میلیون یورو است که هر دو باشگاه منچستری توانایی پرداخت این مبلغ را دارند.

همچنین به نقل از هری وینترز، منچسترسیتی جرمی فریمپونگ را جانشین بلندمدت کایل‌ واکر در نظر گرفته است.

1428