تساوی خانگی چلسی مقابل تیم ده نفره برنلی

تساوی خانگی چلسی مقابل تیم ده نفره برنلی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۰ رقابت های لیگ برتر انگلیس با یک تساوی خانگی برای چلسی برابر برنلی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی تیم پرنوسان جدول رقابت های لیگ برتر  انگلیس در هفته ۳۰ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود در شهر لندن یعنی استمفوردبریج به مصاف  تیم برنلی رفت و یک تساوی را در خانه کسب کرد. در نیمه اول تیم چلسی  در دقیقه ۲۳ توسط اکسل دیساسی گلی را برای چلسی به ثمر رساند که این گل توسط داور مردود شد اما در دقیقه ۴۴ روی خطای پنالتی مدافع برنلی و اخراج این بازیکن مهاجم جوان چلسی یعنی کول پالمر با یک ضربه پنالتی چیپ دروازه برنلی را باز کرد. در نهایت این بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود چلسی به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم برنلی علی رغم ۱۰ نفره بودن برای زدن گل تساوی تلاش کرد و در دقیقه ۴۷ و تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم گل تساوی را به چلسی زد. در ادامه کول پالمر گل دوم چلسی و خود را در دقیقه ۷۸ زد اما سه دقیقه بعد دارا اوشی گل تساوی شاگردان وینسنت کمپانی را به ثمر رساند. در پایان این بازی و در یک دیدار عجیب شاگردان مائوریسیو  پوچتینو با نتیجه ۲-۲ تساوی بدهنگامی را در مقابل برنلی کسب کردند.

با تساوی چلسی این تیم با ۴۰ امتیاز کماکان تیم ۱۱ جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و برنلی هم با ۱۸ امتیاز تیم رده ۱۹ جدول لیگ انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹