واکنش پبمان یوسفی به خبر قهر و بازنشستگی خیابانی از صدا و سیما

واکنش پبمان یوسفی به خبر قهر و بازنشستگی خیابانی از صدا و سیما

پایگاه خبری فوتبالی- جواد خیابانی چندی پیش در یک برنامه اعلام کرد که در حال پیگیری کارهای خود است تا به زودی بازنشسته شود. البته این خبر، امروز با واکنش پیمان یوسفی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، خبر بازنشستگی با چاشنی قهر جواد خیابانی که احتمال نبودن او در سال جدید را مطرح کرده است واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. پیمان یوسفی به احتمال نبودن همکار و دوست خود حسابی در برنامه قهرمان ایران شبکه ورزش واکنش نشان داده و اعتقاد دارد که بازنشستگی جواد خیابانی معنایی ندارد.

او در واکنش به این خبر گفت:«من فکر می‌کردم آن طرف سال جواد خیابانی، دوست و عزیزمن در سال بعد بازنشسته می‌شود. البته از نظر اداری فکر می‌کردم بازنشسته می‌شود اما انگار خودش یک کم این قضیه را جدی گرفته است. جواد عزیز ما به صدای تو عادت کرده‌ایم و تو باید باشی. بازنشستگی یعنی چی. تا زمانی که ما را بخواهند ما باید باشیم. من البته خودم را نمی‌گویم جواد خیابانی را می‌گویم. شما هیچ‌جا نمی‌ری و همین‌جا هستی. مردم شما و صدای شما را دوست دارند و انشالله که باشی. من این خبر را جدی نگرفته بودم. بازنشستگی در فرمت اداری است و بیست و پنج سالش تمام می‌شود و بله اما کار ما هم بازنشستگی ندارد. مگر این که مردم ما را نخواهند و ما بازنشسته شویم. پس از این فکرها نکن و با قدرت منتظر حضورت هستیم.»

البته باید دید دلیل قهر جواد خیابانی چیست و چه فعل و انفعالاتی رخ داده که او حتی دیگر نمی خواهد در شبکه سه و ورزش گزارش کند چه برسد به اینکه بخواهد اجرا کند.

4326