جبلی: حق پخش را می‌دهیم؛ کیفیت پخش را بالا می‌بریم!

جبلی: حق پخش را می‌دهیم؛ کیفیت پخش را بالا می‌بریم!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه رییس سازمان صدا و سیما اخبار و مژده های زیادی برای اهالی فوتبال داشت!

به گزارش فوتبالی، یکی از دعواهای همیشگی فوتبال و صدا و سیما، حق پخش تلویزیونی است. دعوایی که مدتهاست به هیچ سرانجامی نرسیده اما  پیمان جبلی از پایان این دعوا صحبت کرده است.

 او در این مورد گفت:«من این مژده را به طرفداران ورزش به خصوص فوتبال میدهم که همراه با وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم. پس از تصویب برنامه هفتم توسعه ما حداکثر شش ماه فرصت داریم که حق پخش را تعیین تکلیف کنیم. آرزوی اهالی فوتبال به خصوص طرفداران استقلال و پرسپولیس در حال برآورده شدن هست و امیدوارم که اتفاقات بهتری هم در این زمینه رقم بخورد. در یک پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش به توافق رسیدیم و امیدواریم که هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.»

یکی از مشکلاتی که از قبل در مورد پخش فوتبال وجود داشته و کمی بیشتر شده است کیفیت پخش بازی‌هاست. اگر زمانی مشکل کیفیت در بعضی از بازی‌های شهرستان وجود داشت الان بیشتر بازی‌ها بدون کیفیت لازم پخش می‌شوند و این مساله باعث اعتراض بیننده‌های فوتبال شده است. 

جبلی در این مورد هم چنین توضیحی داشته است:« اول باید عذرخواهی بکنم از هموطنان که ما در ارائه مسابقات فوتبال با کیفیت پایین مسابقات را تقدیم می‌کنیم. بعضی از مراکز استان‌ها به پخش اچ دی نرسیدند و ما برای این که به وضع مطلوب برسیم تا زمانی که همه مراکز ما از امکانات اچ دی برخوردار بشوند در حال تهیه واحد سیار اچ دی هستیم تا مراکز مختلف مستقر بشوند و بتوانیم از آنها استفاده بکنیم.»

4326