ترکیبی که رئال مادرید با آن برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

ترکیبی که رئال مادرید با آن برای دهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - حدود 10 سال از دهمین قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می گذرد اما هواداران رئال مادرید بدون تردید آن شب را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی دراماتیک رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در آن بازی اتلتیکو مادرید گل اول را توسط گودین به ثمر رساند. اتلتیکو مادرید در آستانه پیروزی در آن بازی بود تا این که رئال مادرید در دقیقه 92:48 روی سانتر لوکا مودریچ از روی نقطه کرنر با ضربه سر سرخیو راموس به گل رسید و بازی مساوی شد و به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه، گرت بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو سه گل دیگر برای رئال مادرید به ثمر رساندند و رئالی ها توانستند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید در آن فینال به این صورت بود که در تصویر می بینید. با این توضیح که مارسلو بعدا وارد میدان شد و از سوی دیگر ژابی آلونسو به دلیل محرومیت روی سکو ها نشسته بود و سامی خدیرا به جای او درون میدان حضور داشت.

1471