عکس؛ دو بازیکن رئال مادرید که حدود 20 سال اختلاف سنی دارند

عکس؛ دو بازیکن رئال مادرید که حدود 20 سال اختلاف سنی دارند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در هفته سی و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آردا گولر تک گل رئال مادرید را به ثمر رساند. آردا گولر در حال حاضر نوزده سال سن دارد و یک استعداد آینده دار ترکیه ای به حساب می آید.

یک تصویر جالب در طول بازی رئال سوسیداد و رئال مادرید رقم خورد و آن هم مربوط به لحظه ای بود که آردا گولر و لوکا مودریچ در کنار هم قرار گرفتند. در حقیقت این دو بازیکن نزدیک به بیست سال اختلاف سنی دارند. آردا گولر همان طور که گفته شد نوزده سال سن دارد و لوکا مودریچ 38 ساله است و در آستانه ورود به 39 سالگی قرار دارد.

مودریچ هنوز هم یک هافبک توانمند است و از بهترین هافبک های دنیای فوتبال به حساب می آید. به نظر می رسد که او به دنبال ماندن در رئال مادرید است و می خواهد یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند و باید دید که باشگاه رئال مادرید با چنین مسئله ای موافقت می کند یا نه.

آنچلوتی پس از بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد اعلام کرد که آردا گولر فصل بعد در رئال مادرید می ماند و به طور قرضی به تیم دیگری نمی رود.

1471