خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید

خط و نشان ستاره منچسترسیتی برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - متئو کواچیچ ستاره کروات منچسترسیتی می گوید که آن ها از فصل قبل عطش بیشتری برای فتح لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی باید به مصاف هم بروند و دیدار رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و سیتیزن ها میزبان دور برگشت خواهند بود. در حقیقت این سومین تقابل متوالی تیم ها در تورنمنت لیگ قهرمانان اروپاست. دو فصل قبل رئال مادرید موفق شد با کامبکی فراموش نشدنی به پیروزی برسد، اما سال گذشته، شاگردان گواردیولا نسخه کارلو آنچلوتی را پیچیدند و به فینال راه یافتند.

حالا متئو کواچیچ در یک مصاحبه گفت: "انتظارات هواداران و رسانه ها به خاطر افتخارات فصل گذشته بالاتر رفته است. حالا می خواهیم پیروزی های فصل قبل را تکرار کنیم و با همان شور و اشتیاق سال گذشته به سراغ حریفان برویم. به نظر می رسد در سیتی، همه عطش قهرمانی دارند و حتی از سال گذشته نیز تشنه تر هستند. وقتی به سیتی رسیدم، فهمیدم که دیگر کسی به جام های فصل قبل توجهی ندارد و آن ها هدف های جدیدی برای خودشان در فصل جدید گذاشته اند. درست است که آن ها فصل قبل فاتح 3 گانه شدند، اما باز هم می خواهند قهرمان شوند."

4416