هشدار اسطوره رئال مادرید به منچسترسیتی

هشدار اسطوره رئال مادرید به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پدیا میاتوویچ اسطوره رئال مادرید و مدیر ورزشی سابق این باشگاه به منچسترسیتی هشدار داد که نباید لوس بلانکوس را دستکم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در آن، رئال مادرید باید برای سومین سال متوالی به مصاف منچسترسیتی برود. شاگردان آنچلوتی اگرچه 2 سال قبل موفق شدند با درخشش رودریگو گوئس، سیتی را حذف کنند، اما سال گذشته با نتیجه پنج بر یک در دو دیدار رفت و برگشت، تحقیر شدند و حالا نیز کار بسیار سختی مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارند.

به نقل از آ اس، حالا پردراگ میاتوویچ که در فصل 97-98 موفق به گلزنی در فینال لیگ قهرمانان برای رئال مادرید شده، راجع به این بازی گفت: "رئال مادرید در لیگ، اوضاع بسیار خوبی دارد، اما در لیگ قهرمانان، حریف سرسختی مقابلش قرار گرفته است. البته منچسترسیتی باید خیلی مراقب باشد، چون دست کم گرفتن رئال مادرید، اصلاً کار عاقلانه ای نیست. 3 سال قبل، با تکیسی بگیریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی قرار ناهار داشتیم و وقتی در حال حرف زدن راجع به لیگ قهرمانان اروپا بودیم، او سر میز به من گفت که هیچ تیمی دوست ندارد با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود."

4416