زوج خط دفاعی رئال مادرید برای دیدار مقابل منچسترسیتی مشخص شد

زوج خط دفاعی رئال مادرید برای دیدار مقابل منچسترسیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی قصد دارد در دیدار مقابل منچسترسیتی از زوج شوامنی و رودیگر در قلب خط دفاعی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، معضل مصدومیت‌های متعدد و پی‌درپی باعث شده تا کارلو آنچلوتی مجبور به استفاده از بازیکنانش در پست‌های غیرتخصصی شود. کهکشانی‌ها پس از مصدومیت داوید آلابا و ادر میلیتائو، در قلب خط دفاعی به مشکل جدی برخوردند و کارلتو برای حل این مسئله، اورلین شوامنی را یک خط عقب‌تر برد تا در کنار آنتونی رودیگر و در پست دفاع وسط ایفای نقش کند. 

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که کادر فنی رئال مادرید قصد دارد در دیدار حساس مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز از شوامنی در پست دفاع وسط استفاده کند.

لوس بلانکوس پس از پایان تعطیلات فیفادی با یک تقویم شلوغ روبه‌رو خواهد بود. آن‌ها هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا مدعی قهرمانی هستند و این باعث می‌شود فشار روی بازیکنان این تیم زیاد باشد.

این در حالی است که آن‌ها مصدومان زیادی در لیست بازیکنان خود دارند و این موضوع کار را برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سخت‌تر می‌کند.

کارلتو تصمیم دارد تا در دیدار مقابل منچسترسیتی، شوامنی را در قلب خط دفاعی نگه دارد. او می‌تواند از ناچو هم در این پست بازی بگیرد، اما سرمربی رئال به ستاره فرانسوی تیمش اعتماد بیشتری دارد.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، شوامنی برای این‌که نشان دهد به تصمیم سرمربی‌اش ایمان دارد، می‌خواهد در مقابل منچسترسیتی بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

زوج شوامنی و آنتونی رودیگر در بازی‌های اخیر کنار همدیگر بازی کردند و به هماهنگی قابل قبولی رسیدند.

1428