ستاره مراکشی تمایلی به ترک پاری سن ژرمن ندارد

ستاره مراکشی تمایلی به ترک پاری سن ژرمن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- اشرف حکیمی تمایلی به ترک پاری سن ژرمن ندارد و می‎‌خواهد در باشگاه فرانسوی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رئال مادرید قصد دارد در کنار کیلیان امباپه، اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن و دوست صمیمی امباپه را به خدمت بگیرد. اشرف حکیمی جدای از توانایی فنی بالایی که دارد، می‌تواند شرایط سازگاری در رئال مادرید را برای امباپه راحت‌تر کند.

دنی کارواخال سال‌های آخر دوران فوتبالش را سپری می‌کند و دیگر مانند گذشته نمی‌تواند در جناح راست خط دفاعی رئال مادرید بدرخشد، به همین خاطر کهکشانی‌ها چند فصلی است که در پی جذب یک مدافع راست هستند و حالا به نظر می‌رسد اشرف حکیمی، یکی از گزینه‌های اصلی برای آن‌ها باشد.

اشرف حکیمی پرورش‌یافته آکادمی رئال مادرید است و با شرایط این باشگاه آشناست؛ از همین رو، مدیران رئال مادرید احساس می‌کنند که حکیمی بهترین گزینه برای تقویت پست دفاع راست است.

موندودپورتیوو گزارش داده بود که این ستاره مراکشی می‌خواهد مثل امباپه، پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند. گفته می‌شد که حکیمی برنامه دارد تا در تابستان 2025، یعنی زمانی که تنها یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده، مدیران پاری سن ژرمن را تحت فشار قرار دهد تا با انتقالش به رئال موافقت کنند.

اما حالا نشریه فرانسوی لو پاریزین مدعی شده است که بر خلاف شایعات اشرف حکیمی تمایلی به ترک پی اس جی ندارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شده است.

حالا باید دید مدیران رئال مادرید چه راهکاری برای تقویت جناح راست خط دفاعی تیم خود ارائه می‌کنند.

1428