برخورد جالب امباپه با هواداری که می‌خواست او را به آرسنال ببرد!

برخورد جالب امباپه با هواداری که می‌خواست او را به آرسنال ببرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سعی کرد که با شوخی و خنده در این باره توضحی بدهد که چرا هیچ راهی برای پیوستنش به َآرسنال وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، امباپه به پی اس جی گفته است که در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند. رئال مادرید بیشترین شانس را برای خرید این فوق ستاره دارد  اما تیم اسپانیایی تنها تیمی نیست که شرایط خرید او را زیر نظر دارد.

در حقیقت شایعاتی در مورد تمایل آرسنال و آرتتا به این بازیکن مطرح شده است.  با این وجود به نظر می رسد که بازیکن 25 ساله تمایلی به پوشیدن پیراهن آرسنال ندارد.

اخیرا ویدیویی از گفتگوی امباپه با یکی از هواداران آرسنال وایرال شده است. در این ویدیو، کیلیان با سوالی در مورد پیوستنش به توپچی ها مواجه می شود.  این هوادار خطاب به بازیکن فرانسوی می گوید:" به آرسنال بیا." اولین واکنش کیلیان به این جمله، قهقهه ای بی رحمانه است. این هوادار به اصرار ادامه می دهد:" از  تو مراقبت می کنیم." که بازیکن فرانسوی پاسخ می می دهد:"به هیچ وجه. به هیچ وجه."

این هوادار در ادامه اصرارهای خود از امباپه می پرسد که چرا به آرسنال نمی آید که مهاجم پی اس جی در جواب می گوید:" هوا در آن جا خیلی سرد است!"

4125