سیلی عجیب سرمربی اورتون به مدافع تیمش!

سیلی عجیب سرمربی اورتون به مدافع تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - شان دایچ سرمربی اورتون درگیری فیزیکی شدیدی با نیتان پترسون مدافع این تیم در اردوی تدارکاتی در پرتغال داشته است. 

به گزارش فوتبالی، اورتون هفته گذشته به پرتغال سفر کرد که بلافاصله پس از ورود این تیم، دایچ با برخی بازیکنان درگیری شدیدی پیدا کرد. گفته می شود که سرمربی اورتون در حین یکی از جلسات در اردوی این تیم در آلگاوره، به پترسون سیلی زده است!

دیلی میل گزارش داده است که هدف دایچ این نبوده که درگیری فیزیکی با پترسون داشته باشد و هدفش این بوده که شوخی دستی انجام بدهد اما به شکل ناخواسته ای، شدت این ضربه بالا می رود و همین مسئله باعث خشم پترسون می شود. جیمز تارکوفسکی ملی پوش انگلیسی مداخله می کند و دایچ را کنار می کشد تا شرایط آرام شود. بعد از آن دایچ از پترسون عذرخواهی کرده است. 

اورتون با توجه به این که چند هفته ای بازی نداشت، برای یک اردوی کوتاه به پرتغال سفر کرده بود. دربی مرسی ساید در ابتدا قرار بود که یکشنبه در گودیسون پارک برگزار شود اما به علت حضور لیورپول در جام حذفی، این بازی به تعویق افتاده بود. 

اورتون حالا باید به انگلیس برگردد و خود را برای جنگ بقا در لیگ برتر انگلیس آماده کند. این باشگاه در رتبه شانزدهم لیگ  انگلیس قرار دارد و چهار امتیاز از لوتون در منطقه سقوط فاصله دارند. بازی بعدی انها بعد از وقفه بازیهای ملی مقابل بورنموث خواهد بود. 

4125