گزارش ویژه/ 1+5 گل برتر استقلال به تراکتور به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

گزارش ویژه/ 1+5 گل برتر استقلال به تراکتور به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال این هفته برای مصاف با تراکتور راهی تبریز می‌شود. شهری که در این چند وقت اخیر، زیاد خاطره بد و تلخ برای آبی‌ها نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، آنها در مصاف با تراکتور در لیگ برتر، گلهای زیبایی زده‌اند که «فوتبالی» این 1+5 گل را انتخاب کرده است. گل دیاباته بعد از آن دریبل زیدانی استثنایی و ضربه سر بی‌نقص فرهاد مجیدی هم می‌توانستند در این فهرست جای داشته باشند.

* سرور جپاروف: 20 مرداد 1396

اولین گل استقلال در لیگ هفدهم. پاس نرم شجاعیان به جپاروف رسید و هافبک ازبک از فاصله 20 متری با یک ضربه پای راست غیرقابل‌مهار، دروازه مهمان و گروسیان را باز کرد. پای راست شماره 20 درست مانند پای چپش، بیست بود.

* شیخ دیاباته: 10 آبان 1398

پاس قایدی پشت مدافعان تراکتور به دیاباته رسید. مهاجم اهل مالی، پای راستش را ستون کرد و با پای چپش، به قدری محکم توپ را شوت کرد که مظاهری ترجیح داد به سمت توپ شیرجه نرود و آسیب نبیند.

* علی کریمی: 10 آبان 1398

نفوذ دیاباته به درون محوطه جریمه ناکام بود. اصرار علی دشتی برای گرفتن توپ درنهایت با دفع مدافع تراکتور همراه شد. توپ پشت محوطه جریمه به علی کریمی رسید و شماره 6 با ضربه‌ای استثنایی، آن را به سقف دروازه تراکتور چسباند.

گلهای برتر بازیهای استقلال و تراکتور

* آرش برهانی: 16 آبان 1393

با پاس شهباززاده، برهانی در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد. قدری به عرض حرکت کرد و با ضربه فنی‌اش، توپ را به گوشه دروازه حامد لک فرستاد. این گل شباهت بسیاری به سوپرگل مارکوس تورام در دربی رفت این فصل میلان دارد.

* ابوالفضل جلالی: 28 اردیبهشت 1402

بالاخره ساپینتو تصمیم گرفت جلالی را در ترکیب اصلی قرار بدهد. او با پاس پشت پای قایدی، صاحب توپ شد. حدود 15 متر با آن جلو رفت و از گوشه محوطه جریمه در سمت چپ با یک ضربه دیدنی، دروازه اخباری را باز کرد.

* انتخاب ویژه: 29 بهمن 1400

درست روی دایره وسط زمین، حسین‌زاده با پاس مطهری صاحب توپ شد. تمام نیمه زمین تراکتور را با آن، زیر پرس شدید مدافع میزبان جلو رفت و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان، چیپ محشری زد که تبدیل به تنها گل بازی شد.

5390