گزارش ویژه/ 5 گل برتر تراکتور به استقلال به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 گل برتر تراکتور به استقلال به انتخاب «فوتبالی» (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور در 16 دوره لیگ برتر حاضر بوده و در آن روزهای ابتدایی، بهترین نتایجش را برابر استقلال گرفت.

به گزارش فوتبالی، آنها در 31 مصاف قبلی برابر آبی‌ها، گل زیبا کم نزدند که «فوتبالی» این 5 تا را به عنوان بهترین، انتخاب کرده است. ضربه قوسی دیدنی محمد قنبری، شوت دقیق محمد ابراهیمی، ضربه محکم اشکان دژاگه و ضربه سر انصاری روی پاس محشر شجاعی هم می‌توانستند در این فهرست قرار بگیرند.

* سروش رفیعی: 19 اردیبهشت 1395

با حرکتی که خود رفیعی شروع کرد و با پاس حاتمی، او درون محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد. با یک حرکت بدن استثنایی، میلاد فخرالدینی را به سمتی فرستاد که توپ نبود و با یک ضربه خشک، تور دروازه رحمتی را لرزاند.

* سامان نریمان‌جهان: 20 اردیبهشت 1394

آن روز، سامان نریمان‌جهان یک ستاره تمام‌عیار بود که برابر استقلال، هت‌تریک کرد. گل دوم او اما چیز دیگری بود. خودش توپ را در سمت راست به ادینیو داد و ارسال او را از حوالی نقطه پنالتی با یک ضربه سر دیدنی تبدیل به گل تراکتور کرد.

گلهای برتر بازیهای تراکتور و استقلال

* محمد نصرتی: 22 فروردین 1393

تراکتور در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه آزاد از فاصله تقریبا 25 متری شد. نصرتی پشت توپ ایستاد، به توصیه‌های درگوشی کاپیتان گوش داد و با ضربه‌ای دیدنی، کاری کرد که رحمتی حتی فرصت نکرد به سمت توپ، شیرجه برود.

* جاسم کرار: 21 فروردین 1390

خطای کیانوش رحمتی روی کرار، تراکتور را صاحب یک ضربه آزاد کرد. هافبک همه‌فن‌حریف عراقی پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای قوسی، آن را از روی دیواره دفاعی و دستان محمد محمدی عبور داد و به تور رساند.

* مهرداد پولادی: 25 دی 1388

پاس عرضی مهدی کیانی به مهرداد پولادی رسید. ضربه استثنایی این بازیکن سابق استقلال از فاصله‌ای حدود 35 متری به زیر سقف دروازه استقلال رفت درحالیکه طالب‌لو فرصت واکنش درست و دقیق پیدا نکرد.

5390