طرح جالب بلیچر ریپورت از اوبلاک پس از مهار پنالتی‌ها مقابل اینتر

طرح جالب بلیچر ریپورت از اوبلاک پس از مهار پنالتی‌ها مقابل اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و اینتر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در این بازی به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی عملکرد بسیار درخشانی را از خودش نشان داد و توانست دو پنالتی را مهار کند. اوبلاک با مهار دو پنالتی کمک ویژه ای به تیمش برای صعود به مرحله بعدی کرد. پنالتی آخر اینتر را هم لوتارو مارتینز به آسمان زد و با این پنالتی صعود اتلتیکو مادرید به مرحله یک چهارم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد.

رسانه بلیچر ریپورت یک طرح جالب از یان اوبلاک را به انتشار در آورده است. در این طرح می بینیم که اوبلاک با شش دست کشیده شده است و توانایی های مافوق بشری به او داده شده است!

اوبلاک در سال 2016 در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید ناکام ماند اما اکنون مقابل اینتر عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و نشان داد که یک دروازه بان پنالتی گیر است.

1470