جانشین کاسمیرو در منچستریونایتد مشخص شد

جانشین کاسمیرو در منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ادرسون دوس سانتوس، ستاره برزیلی خط هافبک آتالانتا مورد توجه اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که کارلوس کاسمیرو، یکی از بازیکنانی باشد که در تابستان پیش رو از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شود و مدیران باشگاه به دنبال جذب یک جانشین مناسب برای این ستاره برزیلی هستند.

به گزارش دیلی میل، منچستریونایتد روز یکشنبه یک نماینده را برای تماشای دیدار آتالانتا و یوونتوس به استادیوم آلیانز فرستاد. این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و تیون کوپمینرز هافبک هلندی هر دو گل آتالانتا را به ثمر رساند.

با این حال، نماینده باشگاه منچستریونایتد برای تماشای بازی کوپمینرز به تورین نرفته بود، بلکه او قصد داشت تا نمایش ادرسون، هم‌تیمی کوپمینرز را زیر نظر بگیرد.

نیوکاسل نیز در چند ماه اخیر شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و ظاهرا کلاغ‌ها رقیب جدی منچستریونایتد در مسیر جذب این ستاره برزیلی باشند. اریک تن هاگ به این بازیکن اهل آمریکای جنوبی علاقه خاصی دارد و می‌خواهد او را جانشین هم‌وطنش، یعنی کارلوس کاسمیرو کند.

منچستریونایتد در تابستان گذشته راسموس هویلوند را از آتالانتا به خدمت گرفت. ظاهرا سران باشگاه انگلیسی قصد دارند در تابستان امسال نیز یک بازیکن دیگر از آتالانتا به خدمت بگیرند.

ادرسون در این فصل 6 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در فصل جاری بود.

جذب ادرسون دوس سانتوس، می‌تواند جدایی بازیکنانی همچون کاسمیرو، سوفیان آمرابات و کریستین اریکسن را تسهیل کند. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان می‌افتد.

1428