رئال مادرید در انتظار تصمیم نهایی سنگربان اوکراینی

رئال مادرید در انتظار تصمیم نهایی سنگربان اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی- آندری لونین، گلر اوکراینی رئال مادرید باید هرچه سریع‌تر برای آینده خود تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، پس از مصدومیت تیبو کورتوا، نگرانی‌های زیادی وجود داشت که آندری لونین نتواند جای خالی ستاره بلژیکی کهکشانی‌ها را پر کند. مدیران رئال مادرید برای این‌که به گلر اوکراینی تیمشان اعتماد کامل نداشتند، سریعا وارد عمل شدند و کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفتند.

اما به مرور زمان مشخص شد که کپا آریزابالاگا سنگربان چندان مطمئنی نیست و نمی‌توان روی او حساب کرد. اما از آن طرف، آندری لونین در قاب دروازه رئال مادرید جا افتاد و موفق شد با درخشش در ترکیب تیمش، نظر کادر فنی را به خود جلب کند و تبدیل به گلر شماره یک کارلو آنچلوتی در این فصل شود.

این دروازه‌بان اوکراینی می‌خواهد فصل آینده نیز به صورت منظم برای تیمش بازی کند و نمی‌خواهد با بازگشت کورتوا تبدیل به نیمکت‌نشین شود. به همین خاطر، از حالا بحث‌هایی در خصوص آینده این بازیکن مطرح شده است، چون بعید است با بازگشت کورتوا، لونین شانسی برای حضور ثابت درون دروازه رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، قرارداد لونین در تابستان 2025 با رئال مادرید به اتمام می‌رسد و این بازیکن باید تا پایان فصل تصمیمش را درباره آینده‌اش بگیرد. او دو گزینه در پیش دارد، یا در همین تابستان از جمع کهکشانی‌ها جدا شود یا قراردادش را با رئال تمدید کند و برای به دست آوردن جایگاهش با تیبو کورتوا رقابت کند.

گفته می‌شد که لونین در مقطعی از فصل به‌خاطر بازی نکردن در کوپا دل ری از دست کارلو آنچلوتی ناراحت بود، اما الان همه چیز حل شده و دیگر مشکلی میان این دو وجود ندارد.

1428