گلر نیمکت‌نشین آرسنال، گزینه‌ای ایده‌آل برای چلسی

گلر نیمکت‌نشین آرسنال، گزینه‌ای ایده‌آل برای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- آرون رمزدیل از شرایط بد خود در آرسنال خسته شده و ترجیح می‌دهد در تابستان به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، آینده آرون رمزدیل در آرسنال نامشخص است. این گلر انگلیسی شرایط خوبی در این تیم ندارد و اخیرا مورد غضب میکل آرتتا هم قرار گرفته. او در این فصل گزینه جانشین داوید رایا بوده و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده است.

اما دیو واتسون، یکی از مربی‌های دروازه‌بانی مطرح در انگلیس اعتقاد دارد که رمزدیل گزینه مناسبی برای چلسی است و می‌تواند در این تیم به دوران اوج خود بازگردد.

شاید بتوان ادعا کرد که آرون رمزدیل این هفته آخرین بازی خود را برای توپچی‌ها انجام داد. داوید رایا، که تابستان امسال به صورت قرضی از برنتفورد به خدمت گرفته شده بود، در دیدار این هفته آرسنال مقابل برنتفورد نمی‌توانست درون دروازه قرمزها بایستد و به همین خاطر یک فرصت دوباره به رمزدیل رسید تا خودش را به آرتتا و کادر فنی نشان دهد.

اما در دقایق پایانی نیمه نخست، رمزدیل با یک اشتباه مرگبار باعث شد تا برنتفورد گل اول را به ثمر برساند و حساب کار به تساوی کشیده شود. اگر ضربه سر دقیق و محکم کای هاورتز نبود، احتمالا آرون رمزدیل مقصر اصلی توقف آرسنال شناخته می‌شد.

گفته شده است که خود بازیکن دارد به صورت منظم بازی کند و از نیمکت‌نشینی خسته شده است. یکی از تیم‌هایی که به عنوان مقصد احتمالی رمزدیل شناخته می‌شود، چلسی، رقیب همشهری آرسنال است.

دیو واتسون در برنامه The Football Fill-In در این باره گفت: «او شایسته بازی در لیگ برتر است. من فکر می‌کنم چلسی همان باشگاهی است که برای آرون رمزدیل مناسب است.»

1428