پنالتی‌زنان احتمالی بارسلونا مقابل ناپولی چه کسانی خواهند بود؟

پنالتی‌زنان احتمالی بارسلونا مقابل ناپولی چه کسانی خواهند بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و ناپولی امشب در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند که این احتمال وجود دارد که کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی پنالتی زن اول بارسلونا است و ایلکای گوندوغان نفر بعدی است. بازیکن آلمانی در دوران فوتبالش فقط سه تا از هفده پنالتی خود را خراب کرده است. 

اگر کار صعود در بازی امشب به ضربات پنالتی کشیده شود، لواندوفسکی و گوندوغان نفرات اصلی هستند. ژائو فلیکس می تواند نفر سوم باشد چرا که در دوران فوتبالش فقط یکی از هفت پنالتی خود را خراب کرده است. بازیکن پرتغالی در چمپیونزلیگ سه پنالتی زده که همگی گل شده است. رافینیا نیز می تواند نفر بعدی باشد چون از هشت پنالتی خود هفت تا را گل کرده است. بازیکن برزیلی در لیگ انگلیس هر چهار پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. کانسلو، کنده، کریستنسن، فرمین و یامال تا کنون در بازیهای رسمی پنالتی نزده اند و احتمالا یکی از آنها پنالتی زن پنجم خواهد بود. 

مارک آندره ترشتگن دو سال پیش آخرین پنالتی خود را مقابل لوانته مهار کرد. دروازه بان آلمانی ده تا از 58 پنالتی به سوی دروازه اش در دوران فوتبالش را مهار کرده است. او در بارسا هشت پنالتی مهار کرده که چهار تایش در لیگ قهرمانان و مقابل بازیکنانی نظیر آگوئرو و ژکو بوده است. 

4125