هدف نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن در لیست خرید چلسی

هدف نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن در لیست خرید چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی قصد دارد برای تقویت خط هافبک خود برونو گیمارش را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی قصد دارد در پایان فصل برای جذب برونو گیمارش، ستاره 26 ساله نیوکاسل اقدام کند. این هافبک برزیلی، خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر لیگ برتر انگلیس معرفی کرده است و از زمان پیوستن به این باشگاه در 75 بازی لیگ برای کلاغ‌ها 12 گل با 10 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

کانر گلگر احتمال دارد در تابستان پیش رو از جمع آبی‌ها جدا شود. این هافبک انگلیسی از تاتنهام پیشنهادی جدی دریافت کرده و مدیران چلسی در نظر دارند تا به جای او، گیمارش را به خدمت بگیرند. گزارش‌ها حاکی از آن است که علی‌رغم مخالفت مائوریتسیو پوچتینو، سران باشگاه چلسی تصمیم گرفته‌اند گلگر را به فروش برسانند و حالا به دنبال جانشینی مناسب برای او هستند.

گیمارش در ماه‌های اخیر پیشنهاداتی برای جدایی از نیوکاسل دریافت کرده، اما باید دید آیا نیوکاسل با جدایی این هافبک تاثیرگذار موافقت خواهد کرد یا خیر؟ او برای پروژه نیوکاسل بازیکن مهمی است و جدایی‌اش ضربه سختی به باشگاه وارد می‌کند.

نیوکاسل در حال حاضر کیفیت و عمق زیادی در خط میانی ندارند؛ به همین خاطر آن‌ها نمی‌توانند بهترین هافبک خود را در پایان فصل بفروشمند. علاوه بر آن، فروش این بازیکن به چلسی اصلا ایده مناسبی برای نیوکاسل نیست، چون آن‌ها با این کار رقیب خودشان را تقویت می‌کنند.

خبرگزاری‌ها در ماه‌های اخیر مدعی شدند که گیمارش از پروژه نیوکاسل ناامید شده و می‌خواهد به باشگاهی برود که شانس زیادی برای کسب جام داشته باشد. بارسلونا و پاری سن ژرمن دو تیمی بودند که در چند وقت اخیر نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کردند. 

1428