کاپیتان اتلتیکو مادرید در آستانه تمدید قرارداد

کاپیتان اتلتیکو مادرید در آستانه تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- کوکه، کاپیتان باتجربه اتلتیکو مادرید که تمام دوران حرفه‌ای خودش را در این باشگاه گذرانده، مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش داشته است.

 به گزارش فوتبالی، کوکه تبدیل به یکی از نمادهای اتلتیکو مادرید شده است. او یکی از معدود بازیکنان تک‌باشگاهی حال حاضر جهان است. این بازیکن 32 ساله در تمام دوران حرفه‌ای خود در اتلتیکو مادرید بوده است و در 15 سال از زمان اولین بازی خود در سال 2009، بیش از 600 بازی انجام داده است.

در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی بر جدایی کوکه از اتلتیکو مادرید در پایان فصل به گوش رسید. قرارداد او با اتلتیکو در تابستان 2024 به پایان می‌رسد. دو طرف در این فصل مذاکراتی برای تمدید قرارداد داشتند، اما رسانه‌ها گزارش داده بودند که پیشنهاد اتلتیکو مادرید از نظر مالی کوکه را متقاعد نکرد و به همین خاطر مذاکرات به بن بست خورد.

اما حالا به نظر می‌رسد شرایط عوض شده باشد و مذاکرات برای تمدید قرارداد در مسیر درستی قرار دارد. به گزارش نشریه اسپانیایی رلوو، دو طرف در حال نزدیک شدن به توافق هستند. هنوز راه زیادی تا توافق نهایی و امضای قرارداد مانده، زیرا چندین موضوع وجود دارد که باید درباره آن‌ها بحث شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کوکه بیشتر از همیشه به تمدید قراردادش با اتلتیکو نزدیک است.

اتلتیکو مادرید در این فصل عملکرد خوبی نداشته و هواداران انتظار دارند تا مدیران باشگاه با فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی، یک تیم مدعی برای اتلتی بسازند. تمدید قرارداد با کوکه می‌تواند نویدبخش یک تابستان پرهیجان برای طرفداران اتلتیکو مادرید باشد.

1428