رقابت سخت انگلیسی‌ها برای جذب ستاره خط هافبک بایرن مونیخ

رقابت سخت انگلیسی‌ها برای جذب ستاره خط هافبک بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی به دنبال جذب جاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ در پایان فصل هستند.

به گزارش فوتبالی، جاشوا کیمیش که اخیرا با مدیران و کادر فنی بایرن مونیخ به مشکل خورده، قصد ندارد قراردادش را با باشگاه باواریایی تمدید کند و به اگر مذاکره مثبتی برای تمدید قرارداد صورت نگیرد، احتمالا این بازیکن در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

به گزارش، دیلی اکسپرس، جاشوا کیمیش در این مرحله از دوران حرفه‌ای خود مشتاق است تا یک چالش جدید را تجربه کند و این بازیکن 29 ساله مورد توجه چند باشگاه مطرح انگلیسی قرار گرفته است.

منچسترسیتی می‌خواهد به خط هافبک خود عمق بدهد. آن‌ها در نبود رودری متزلزل بودند و نتایج خوبی به دست نیاوردند. کیمیش در چند فصل اخیر ثبات خوبی در ترکیب بایرن مونیخ داشته است؛ او می‌تواند جانشین مطمئنی برای رودری باشد.

او در گذشته زیر نظر پپ گواردیولا بازی کرده است و فرصت همکاری دوباره با سرمربی سابقش گزینه جذابی برای او خواهد بود. این ملی‌پوش آلمانی انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری در زمین دارد. او می‌تواند هم به عنوان هافبک دفاعی، هم هافبک میانی و هم دفاع راست ایفای نقش کند. او در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد و می‌خواهد با درخشش در لیگ برتر انگلیس بار دیگر خودش را ثابت کند.

در همین حال، آرسنال و لیورپول هم تمایل دارند این ستاره آلمانی را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند. آرسنال به دنبال یک جانشین مطمئن برای توماس پارتی می‌گردد و کیمیش می‌تواند جای خالی ستاره آرسنال را به خوبی پر کند. میکل آرتتا آرزو دارد تا زوج کیمیش و دکلان رایس را در میانه میدان داشته باشد.

1428