قابی از چهار گلزن برتر تاریخ منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

قابی از چهار گلزن برتر تاریخ منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچسترسیتی موفق شد با نتیجه سه بر یک کپنهاگن دانمارک را شکست بدهد و در مجموع با نتیجه شش بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ارلینگ هالند برای سیتیزن ها گلزنی کرد. او گل سوم منچستر سیتی را در اواخر نیمه اول بازی به ثمر رساند. اکنون ارلینگ هالند با این گلی که به ثمر رساند، به تعداد 18 گل در منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسید. هالند اکنون چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است. منچستر سیتی فقط یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است و به دنبال این است که باز هم این جام را بالای سر ببرد.

سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، گابریل ژسوس است که 20 گل در این رقابت ها زده است. رحیم استرلینگ در دوران حضورش در منچستر سیتی موفق شد 24 گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند و تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

اما برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو آگوئرو است که 36 گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است.

1471