یک نکته از گفت و گوی غیررسمی یامگا، نگذاشته حامدی فر از استقلال، اخراج شود!

یک نکته از گفت و گوی غیررسمی یامگا، نگذاشته حامدی فر از استقلال، اخراج شود!

پایگاه خبری فوتبالی - کوین یامگا که طبق بیانیه باشگاه استقلال و تایید رسانه منتشر کننده مصاحبه، به صورت دوستانه با خبرنگار یک روزنامه گفت و گو کرده بود و فکر می کرد آن خبرنگار یک هوادار ساده بوده و گفت و گوی رسمی در کار نبوده گفته است با جواد نکونام صحبت کرده تا امید حامدی‌فر را از استقلال اخراج نکند.

به گزارش فوتبالی، همه در جریان برخورد شدید و غیرعمدی امید حامدی‌فر با کوین یامگا در تمرین استقلال هستید. اتفاقی که باعث دوری طولانی‌مدت یامگا از فوتبال شده و حتما خاطرتان هست که آن اوایل، شایعه شده بود که نکونام قصد دارد به خاطر همین برخورد، حامدی‌فر را از استقلال کنار بگذارد. البته که اصل ماجرا چیز دیگری بود و حامدی‌فر به خاطر شرایط روحی‌اش بعد از مصدوم شدن یامگا، در یکی از تمرینات استقلال به حرف سرمربی تیمش گوش نکرده بود تا همین مساله باعث شود که نکونام تصمیم به برخورد با او بگیرد هر چند که درنهایت این اتفاق رخ نداد و حامدی‌فر در جمع آبی‌ها ماندگار شد.

کوین یامگا در بخشی از درد و دلش با خبرنگار هوادارنما! در پاسخ به این سوال که نکونام قصد داشته حامدی‌فر را به خاطر مصدوم کردن او کنار بگذارد، گفته است: «فوتبال است دیگر. او فوتبالش را بازی ‌می‌کرد.از قصد که من‌ را نزده که از او ناراحت و شاکی باشم. این هم تقدیر من بود. بعد از این اتفاق با آقای نکونام صحبت کردم تا هرگز این کار را نکند. امید که گناهی نداشت.حتی این را هم بگویم که او یکی از بهترین دوستان من است و در این مدت بیش از هرکسی پیگیر بهبود من بوده است.»

1997