رکوردشکنی آرسنال برای تمدید قرارداد با ستاره جوان خود

رکوردشکنی آرسنال برای تمدید قرارداد با ستاره جوان خود

پایگاه خبری فوتبالی- اتان انوانری، ستاره آکادمی آرسنال که مورد توجه چند باشگاه بزرگ انگلیسی هم قرار گرفته، به زودی قراردادش را با توپچی‌ها تمدید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فوتبال اینسایدر، به نظر می‌رسد بعد از این‌که منچسترسیتی به صورت جدی برای جذب اتان انوانری، ستاره جوان آرسنال اقدام کرد، توپچی‌ها تصمیم گرفتند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و احتمالا به زودی قرارداد او تمدید خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که به محض این‌که انوانری در تاریخ 21 مارس امسال 17 ساله شد، اولین قرارداد حرفه‌ای خودش را با تیم بزرگسالان آرسنال امضا کند.

این یعنی تنها دو هفته دیگر، قرارداد این بازیکن جوان که مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است، با آرسنال تمدید می‌شود و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران قرمزهای شمال لندن است.

منابع فوتبال اینسایدر ادعا می‌کنند که چلسی نیز علاقه زیادی به این هافبک هجومی داشت و من سیتی نیز پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای برای او ارائه کرده بود.

آرسنال قصد دارد در قرارداد جدید این بازیکن متولد 2007، دستمزدی به او پیشنهاد دهد که تا به حال هیچکدام از بازیکنان آکادمی این باشگاه دریافت نکرده‌اند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال علاقه خاصی به سبک بازی او دارد و روند پیشرفت او را از سال 2016 که وارد آکادمی آرسنال شد را تحسین می‌کند.

این بازیکن در فصل گذشته با 15 سال و 181 روز برای اولین بار برای تیم اصلی آرسنال به میدان رفت و رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس را مال خود کرد.

او در این فصل شش بار برای تیم اصلی آرسنال در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و ماه گذشته، در جریان پیروزی شش گله آرسنال مقابل وستهام یونایتد، به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم به میدان رفت.

1428