ستاره خط دفاعی رئال سوسیداد در تیررس اتلتیکو مادرید

ستاره خط دفاعی رئال سوسیداد در تیررس اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود، می‌خواهد در تابستان پیش رو رابین لو نورمان، ستاره رئال سوسیداد را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید را به خط دفاعی مستحکم و نفوذناپذیری می‌شناسیم. اما در این فصل، اتلتیکو مادرید فصل در خط دفاعی متزلزل به نظر می‌رسد و در هفته‌های اخیر این مشکل بیش از پیش به چشم آمد. روخی بلانکو در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود گل خورده است.

با این تفاسیر، حالا برنامه آنها این است که قبل از آغاز نقل و انتقالات تابستان، دو مدافع میانی را جذب کنند و بازسازی خط دفاعی خود را آغاز کنند. این در حالی است که آندره‌آ برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو یک هافبک میانی نیز به خدمت بگیرد.

یکی از بازیکنانی که اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود زیر نظر دارد، رابین لو نورمان است. مدافع میانی اسپانیایی که اخیراً به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده، چند سالی است که در قلب خط دفاع رئال سوسیداد خوش می‌درخشد و این عملکرد درخشان از چشم اتلتیکو مادرید دور نماند.

به گزارش مارکا، رئال سوسیداد قیمت این مدافع را 40 میلیون یورو می‌داند؛ اما با توجه به اینکه اتلتیکو مادرید به دنبال این نیست که چنین مبلغی برای خرید بازیکن هزینه کند، ممکن است به دنبال روش‌هایی برای کاهش این قیمت باشد. مدیران اتلتیکو قصد دارند خاوی گالان را در این معامله بگنجانند تا مبلغ درخواستی رئال سوسیداد را کاهش دهند. 

اتلتیکو مادرید برنامه خاصی برای خرید این بازیکن 27 ساله دارد، اما اگر باشگاه‌های انگلیسی وارد رقابت شوند، اتلتیکو دیگر توان رقابت با آن‌ها را ندارد.

1428