لقب فودن در رختکن منچسترسیتی لو رفت

لقب فودن در رختکن منچسترسیتی لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - بلافاصله پس از دربی شهر منچستر، پپ گواردیولا سرمربی سیتی که توانسته بود با پیروزی از زمین خارج شود، به تمجید از فیل فودن زننده دو گل تیمش در این بازی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا در تمجید از عملکرد فودن گفت:" او بهترین بازین حال حاضر لیگ انگلیس است." و بدین ترتیب این بازیکن انگلیسی را ستاره ای در کلاس جهانی نامید. پپ در ادامه بیان کرد:" فودن همیشه گل می زد اما حالا باعث بردن بازیها می شود و وقتی چنین کاری انجام می دهی، به سطح دیگری در زمینه فوتبال می رسی. به بازیکنی اسطوره ای تبدیل خواهد شد چرا که در این سن توانسته باعث بردن بازیها و کسب دقایق شود و آمار گلزنی خوبی داشته و جامها را کسب می کند. با کمال احترام ب بازیکنان خارق العاده ای داریم، هیچ کس به اندازه فودن برای ما در این فصل تاثیرگذار نبوده است." 

از سویی دیگر کایل واکر مدافع باتجربه منچسترسیتی نیز به تمجید از فودن پرداخت و لقب او در رختکن را فاش کرد:" او را "تک تیر انداز" صدا می زنیم چون عاشق شوت زدن است. وقتی توپ روی پای چپش می افتد، می خواهد از کیفیتش استفاده کند و ضربه مناسبی بزند. فیل در این فصل مسئولیت بیشتری را پذیرفته است. به بازیکنان مهمی مثل او نیاز داریم که بتوانند باعث پیروزی در بازیها شوند."

4125