مهاجم 24 ساله بارسلونا در تیررس آرسنال

مهاجم 24 ساله بارسلونا در تیررس آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال برای تقویت خط حمله خود، قصد دارد برای جذب فران تورس، مهاجم اسپانیایی بارسلونا تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در نقل و انتقالات تابستان 2024 قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند. مدیران این باشگاه گزینه‌های مختلفی را زیر نظر دارند و باید دید در نهایت چه بازیکنانی به خط حمله توپچی‌ها اضافه می‌شوند.

این بازیکن 24 ساله در این فصل 11 گل و 4 پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای باشگاه اسپانیایی به ثبت رسانده است و طبق گفته فیچاجس، او مورد توجه باشگاه انگلیسی آرسنال قرار گرفته است. ستاره سابق منچسترسیتی می‌تواند گزینه جذابی برای قرمزهای شمال لندن باشد.

این وینگر اسپانیایی توانایی بازی در هر سه پست خط هجومی را دارد و این تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری یک نکته مثبت برای این بازیکن به شمار می‌رود. او در یک سوم پایانی زمین می‌تواند به خلاقیت و زهر خط حمله آرسنال اضافه کند. مدیران آرسنال به دنبال آن هستند تا رقابت بیشتری در خط حمله ایجاد کنند، به ویژه برای گابریل ژسوس که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

گابریل ژسوس در این فصل تنها 4 گل به ثمر رسانده و برای تیمی همچون آرسنال که می‌خواهد در سطح بالای فوتبال دنیا رقابت کند، این آمار اصلا آمار خوبی تلقی نمی‌شود.

فران تورس در تابستان 2023 چند پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف دریافت کرد اما ترجیح داد در بارسلونا بماند و برای به دست آوردن جایگاهش تلاش کند.

آرسنال در حال حاضر گزینه جذابی برای هر بازیکنی است. توپچی‌ها در دو فصل اخیر نشان دادند که می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا باشند.

1428