توقف بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در شب مصدومیت‌ها

توقف بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در شب مصدومیت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، اتلتیکو بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن مامس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که بارسلونا در این فصل از رقابت ها، ذهنیت قهرمانی در رقابت های لالیگا را ندارد چرا که رئال مادرید شب گذشته مقابل والنسیا امتیاز از دست داد اما اکنون بارسلونا نتوانست از فرصت استفاده کند و فاصله را با رئال مادرید کم کند.

در این بازی بارسایی ها با دو مصدومیت مواجه شدند. فرنکی دی یونگ در دقیقه بیست و ششم بازی مصدوم شد و جای خود را به فرمین لوپز داد. از سوی دیگر پدری هم در این دیدار با مصدومیت مواجه شد و مجبور شد که جای خود را به لامینه یامال بدهد.

ژاوی هرناندز در انتهای فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد و به نظر می رسد که تلاش او برای ادامه فصل صرفاً برای این است که به شکل آبرومندانه ای این فصل به پایان برسد چرا که بارسا شانس فتح جام ها را از دست داده است. اکنون بارسلونا هشت امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد که در صدر جدول لالیگا ایستاده است.

1470