عکس؛ مسی، سوارز، آلبا و درخشیدن در اینتر میامی

عکس؛ مسی، سوارز، آلبا و درخشیدن در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی بازیکنان سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد و به نظر می رسد که این بازیکنان به خوبی در تیم تاتا مارتینو جا افتاده اند و خوش می درخشند.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (یکشنبه سیزدهم اسفندماه) در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و اورلاندو سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. در این بازی لیونل مسی و لوییس سوارز خوش درخشیدند و هر کدام دو گل به ثمر رساندند. جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس هم در این بازی درون ترکیب اینتر میامی حضور داشتند و 90 دقیقه بازی کردند. مسی هم در این بازی 90 دقیقه بازی کرد اما سوارز در دقیقه 67 تعویض شد.

پس از گل اینتر میامی، لوییس سوارز، لیونل مسی و جوردی آلبا در کنار هم مشغول خوشحالی کردن شدند و این تصویر خیلی ها را به یاد دوران حضور این بازیکن ها در بارسلونا انداخت. آن ها در بارسا هم روز های خوبی را داشتند. در حقیقت آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2014/15 بر می گردد جایی که بارسا این بازیکنان را در ترکیب خود داشت.

1471