ادعای فتح‌الله‌زاده؛ از ترانسفر ستاره‌ها، یک ریال هم برای خودم برنداشتم

ادعای فتح‌الله‌زاده؛ از ترانسفر ستاره‌ها، یک ریال هم برای خودم برنداشتم

پایگاه خبری فوتبالی– فتح‌الله‌زاده مدعی است از ترانسفر بازیکنانی که در سال‌های دور به اروپا فرستاد حتی یک ریال هم برای خودش نگرفته است!

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل اسبق استقلال را با چند موضوع می‌شناسیم. مثلا تا صحبت از ترکاندن بمب در فوتبال ایران می‌شود همه ناخودآگاه به یاد او می‌افتند. 

کری‌خوانی با مدیران باشگاه پرسپولیس مثل محمد رویانیان، عملکرد نسبتا موفق استقلال در دربی‌ها، بستن تیم‌های پرستاره، تعریف خاطرات زیاد از باشگاه لورکوزن و ... از مسائلی است که فتح‌الله‌زاده را با آنها به یاد می‌آوریم.

یکی دیگر از خصوصیات فتح‌الله‌زاده ترانسفر تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به باشگاه‌های خارجی به خصوص آلمانی بود. او چند ستاره استقلال مثل علیرضا منصوریان، سید علی موسوی، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی و ... را ترانسفر کرد.

از همان روزها برخی مدعی بودند که فتح‌الله‌زاده بابت هر کدام از این انتقال‌ها درصدی را هم برای خودش برداشته است اما او دیشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی این مساله را رد کرد.

فتح‌الله‌زاده در برنامه برمودای شبکه نسیم با اجرای کامران نجف زاده گفت: «هیات مدیره استقلال آن زمان مصوب کرده بود که 10 درصد از ترانسفر مال کسی است که کار از طریق او انجام شود. یعنی من می‌توانستم برای خودم از این ترانسفرها سود بگیرم. آن روزها چیزی به اسم ایجنت وجود نداشت. آن روزها مدیر عامل‌هایی داشتیم که می‌گفتند ما درصد خودمان را از ترانسفرها گرفته‌ایم. ولی من نه از بازیکن‌ها و نه از باشگاه‌ بابت این ترانسفرها حتی یک ریال هم نگرفتم. همه آن بازیکن‌ها هستند دیگر. منصوریان، موسوی، دین‌محمدی، پاشازاده، خدابیامرز سرژیک تیموریان و ... از خودشان هم می‌توانید بپرسید.»

1359