فتح‌الله‌زاده برای بار چندم تکرار کرد: به من گفتند 300 میلیارد تومان در حساب باشگاه است اما نبود!

فتح‌الله‌زاده برای بار چندم تکرار کرد: به من گفتند 300 میلیارد تومان در حساب باشگاه است اما نبود!

پایگاه خبری فوتبالی– مدیر عامل سابق استقلال برای بار چندم گفت در آخرین سری با وعده پر بودن حساب باشگاه او را وادار به قبولی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل اسبق استقلال شب گذشته مهمان برنامه برمودای شبکه نسیم با اجرای کامران نجف‌زاده بود. وقتی نجف‌زاده از فتح‌الله زاده پرسید که آیا باز هم باید منتظر بازگشت او به استقلال باشیم یا نه سفر دل فتح‌الله زاده باز شد و البته پیش از آن هم گفته بود که دیگر نمی تواند مدیرعامل باشگاه استقلال باشد.

او گفت: «من یک استقلالی هستم. هر وقت باشگاه به من نیاز داشته باشد بدون این که منفعت خودم را در نظر بگیرم می‌آیم وسط میدان. آخرین بار که به من ماموریت دادند از چند نفر پرسیدم وضعیت مالی باشگاه چطور است. گفتند 300 میلیارد تومان پول در حساب باشگاه هست. وقتی آمدم دیدم نه تنها خبری از 300 میلیارد تومان نیست بلکه 150 میلیارد قرض گرفته‌اند که باید ماهی 10 میلیاردش را بدهند! من مدیر باتجربه‌ای هستم. وقتی می‌بینم اسپانسرینگ باشگاه را به یک آقایی واگذار کرده‌اند من دیگر نمی‌توانم قرارداد اسپانسری ببندم. آن موقع هر چه گفتم نمی‌شود کسی گوش نکرد. اما همین چند روز پیش باشگاه پرسپولیس خبر داد که 150 میلیارد تومان جریمه شده است. دقیقا به خاطر همان کاری که من نکردم. من با این که قرارداد اسپانسری نبستم اما حدود 40 میلیارد تومان درآمدزایی کردم. بین 15 تا 20 سال در استقلال مدیر بودم اما نه حقوق گرفتم نه پاداش! تنها سودی که از استقلال بردم محبوبیت بود. اعتباری بود که مردم به من دادند.»

البته فتح الله زاده در حال حاضر مثل گذشته دیگر چندان محبوب نیست.

1359