میلان در اندیشه جذب ستاره مغضوب آرسنال

میلان در اندیشه جذب ستاره مغضوب آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرون رمزدیل، گلر انگلیسی آرسنال که در لیست فروش توپچی‌ها قرار دارد، یکی از گزینه‌های اصلی مدیران میلان برای جانشینی مایک مانیان است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این فصل نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورده. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند و برای رسیدن به جام قهرمانی پس از 20 سال، با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند. توپچی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هم امید زیادی به کسب موفقیت دارند. با وجود این‌که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت با 1 گل از پورتو شکست خوردند، اما هنوز یک 90 دقیقه از این بازی باقی مانده است. شاگردان آرتتا امید دارند تا در ورزشگاه خانگی خود از سد پورتو عبور کنند و به مرحله بعدی برسند.

آرسنال در هفته‌های اخیر نیز در فرم خوبی قرار داشته است. نتایج آن‌ها در سال 2024 قابل تحسین است و با ادامه همین روند هواداران این تیم می‌توانند به داشتن یک فصل فوق‌العاده امیدوار باشند.

یکی از عوامل موفقیت آرسنال در دو فصل اخیر، سخت‌گیری و جدیت میکل آرتتا است. سرمربی اسپانیایی آرسنال از بازیکنانش انتظار دارد تا در بالاترین سطح ممکن ظاهر شوند و شاید هر بازیکنی نتواند با چنین مربی‌ای کنار بیاید.

یکی از بازیکنانی که رابطه خوبی با آرتتا ندارد و در این فصل معمولا از روی نیمکت نظاره‌گر بازی‌های تیمش بوده، آرون رمزدیل است. آرسنال در تابستان امسال داوید رایا را به خدمت گرفت و همین باعث شد تا آرتتا رمزدیل را تبدیل به یک نیمکت‌نشین صرف کند.

این بازیکن حالا در لیست فروش آرسنال قرار گرفته است. به گفته اکرم کنور، آرون رمزدیل یکی از گزینه‌های اصلی آث میلان در صورت جدایی مایک مانیان در پایان فصل است.

1428