پست اینستاگرامی هالند پیش از دربی منچستر

پست اینستاگرامی هالند پیش از دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس که هفته بیست و هفتم است، منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار است که فردا (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت ایران به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت اوضاع به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند که در این روز ها به شدت آماده است و در بازی منچستر سیتی مقابل لوتون تاون موفق شد پنج گل به ثمر برساند، به نظر می رسد که روحیه بالا و انگیزه ویژه ای برای بازی مقابل منچستر یونایتد دارد و می خواهد مقابل شیاطین سرخ هم خوش بدرخشد. این بازی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شود و شاگردان پپ گواردیولا در این بازی میزبان هستند. با توجه به این که منچستر سیتی در کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس در این فصل قرار دارد، این بازی برای سیتیزن ها بسیار حیاتی خواهد بود.

ارلینگ هالند تصویری از تمرینات خود را پیش از دربی منچستر در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت:" دربی منچستر در راه است " 

در این تصویر می بینیم که ارلینگ هالند چهره ای خندان دارد و به این ترتیب مشخص است که با شادابی کامل قرار است مقابل منچستر یونایتد بازی کند.

1471